Dec 3, 2010

Little Caliphs GMI ~ 2010 Year End Party

Gambar ni aku snap waktu Abg Hazeeq tgh menunggu waktu persembahan. First time kami tinggalkan die untuk berdikari sendiri. Awal2 pg lg aku anta die kt tadika, then diorg buat reherseal belah paginya dan persembahan di Institut Pertanian Serdang. Betol2 teruja nk pegi tadika tu siap cakap kt aku "Mama cepat skit, nnt abg tertinggal bas."





Adam, Ateh dan Niyaz antara kwn2 yg selalu die sebut.kire cam kwn baik la tu.bile aku tanye sape kwn2 pompuan abg, die akan kate "Abg x kwn ngan pompuan, abg kwn ngan lelaki je." hehehe bagus anak mama ni :)



Mase ni Abg Hazeeq buat persembahan untuk pelajar 4 thn drp Little Caliphs GMI. First2 tu nmpk die bersemangat, siap ade microphone kt baju die, then lame2 bile sedar aku dok sengih2 amik video die, last2 die diam je menari ikut rentak lagu je.






Abg Hazeeq dpt hadiah. Yahooo!!! Tahniah ye sayang. Semoga ia memberi semangat utk lbh berusaha membaca dgn lancar bile masuk 5 thn nnt.

2 comments:

  1. salam perkenalan...
    saya tengah survey tadika untuk anak saya .. bercadang nk hntr ke little calliph di GMI.. boleh saya tau bagus ker tak sepanjang pengalaman puan antar hazeeq kat sana?

    terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Saya pun pk nk hntr anak saya ke lil caliph gmi. last yr, dia pegi this other lil caliph. Ingat nk tukar nxt yr ke gmi, sbb nk pindah dekat2 alam sari.boleh saya tau pengalaman awak kat lil caliph gmi?

    ReplyDelete