Jun 22, 2012

Kenapa Herbalife?

Dah byk produk aku try utk lose weight, but none nmpk effective to me.cth mcm xenical which is a good pill to absorb fat excess, tapi xtahan sbb every time buang air kecik or besar mesti ade minyak yg akan kuar skali and it's smelly too.confirm la kan kena pakai panty liner..nk basuh minyak yg lekat kt panties bknnye sng hokeh!

Cara yg plg berkesan ialah senaman.dgn bersenam kalori akan dibakar.kalo buat 3-4 kali smggu okla tapi cam aku ni keje ofis pegi keje pg2 & blk smpi umah nk dkt maghrib.dh smpi umah jgn harapla leh bersenang lenang.kekadang baru je masuk umah dh mcm2 karenah kena layan.itu x lg bile si kecik meragam.dlm kete lg dh cranky :(..To me dpt bersenam/workout/aerobik dlm 20 minit setiap ari dh kire cukup baik dh.hish kena adjust blk pengurusan masa di rumah cam gini.i dont really bother my weight..everything is all about HEALTH.kalo bdn kite sihat, penyakit pun takut nk terjah (wah dh mcm terjah melodi gituww).my family ade background sakit jantung, darah tinggi, kencing manis.selagi boleh elak, aku elakkan.aku masih ade anak2 kecik yg perlukan belaian ibu.sbb tu aku perlu sihat utk mereka.

Aku start consume Herbalife drink since Dec last year but itupun aku order online je.just setakat minum tapi tanpa bimbingan pn xbleh.that time berat aku statik je.frust gak duit abis byk tp berat tang tu gak.then end Jan secara kebtulan kenal ngan abg Naz & Azie kt club.club diorg ni betol2 sblh ngan Klinik Lita Alis Bangi.sejak dr tu diorg la yg menjadi coach aku.tiap2 mggu kena dtg club utk timbang berat & ukur badan.they said I've to lose 10kg utk dptkn berat ideal.

To date, I've lost 10kg :) i'm soooo happy! Dulu hubby yg bising sbb bazir duit dh mula puji.kwn2 satu ofis pn dh mula perasan.the best part is bile wat full medical check up br2 ni, the cholesterol level dah within normal range...alhamdulilah! That is my BIGGEST CONCERN!!

No comments:

Post a Comment